Portfolio

Portfolio

Portfolio

Over

Mijn creatieve vermogen laat zich het beste zien in excentrieke ideeën, creatieve copywriting en een idee dat naar beeld gebracht kan worden. En hoe je het maximale eruit kan halen in distributie op digitale kanalen.


Hieronder vind je een greep uit mijn werk dat ik de afgelopen jaren samen met verschillende mensen heb gemaakt. Bijvoorbeeld bij On Your Marks (voorheen TDE), met Teamplayers of More2Win. En natuurlijk allerlei cases die ik zelfstandig heb uitgevoerd. Originele creativiteit voor wereldverbeteraars.

Mijn creatieve vermogen laat zich het beste zien in excentrieke ideeën, creatieve copywriting en een idee dat naar beeld gebracht kan worden. En hoe je het maximale eruit kan halen in distributie op digitale kanalen.


Hieronder vind je een greep uit mijn werk dat ik de afgelopen jaren samen met verschillende mensen heb gemaakt. Bijvoorbeeld bij On Your Marks (voorheen TDE), met Teamplayers of More2Win. En natuurlijk allerlei cases die ik zelfstandig heb uitgevoerd. Originele creativiteit voor wereldverbeteraars.

Creatief concept, art direction, copywriting

Om de merkpositionering van de Azerion Vrouwen Eredivisie kracht bij te zetten, heb ik
samen met Teamplayers een creatieve invulling gegeven aan de impactstrategie om
aan verschillende doelgroepen te tonen. Een remake van de hit 'rainbow in the sky'
die de kracht van rolmodellen laat voelen.

Creatief concept, art direction, copywriting

Om de merkpositionering van de Azerion Vrouwen Eredivisie kracht bij te zetten, heb ik samen met Teamplayers een creatieve invulling gegeven aan de impactstrategie om aan verschillende doelgroepen te tonen. Een remake van de hit 'rainbow in the sky' die de kracht van rolmodellen laat voelen.

2024

Digitale campagne en mediastrategie

Om de boodschap van Missie H2 bij de juiste B2B doelgroep te krijgen, een strakke
mediastrategie geschreven met focus op LinkedIn, FD, BNR, YouTube en niche
platformen zoals Waterstofmagazine. Met als resultaat allemaal behaalde KPI's en een
nominatie voor de Grand Prix Contentmarketing Awards.

Digitale campagne en mediastrategie

Om de boodschap van Missie H2 bij de juiste B2B doelgroep te krijgen, een strakke mediastrategie geschreven met focus op LinkedIn, FD, BNR, YouTube en niche platformen zoals Waterstofmagazine. Met als resultaat allemaal behaalde KPI's en een nominatie voor de Grand Prix Contentmarketing Awards.

2024

Strategisch Marketingplan

Ik mocht mijn strategische creativiteit loslaten op de Delftse tech scale-up Noria.

Samen hebben we een nieuw fundament neergelegd om de aankomende jaren

te communiceren. Want er komt en ligt veel te veel plastic in ons water.

Strategisch Marketingplan

Ik mocht mijn strategische creativiteit loslaten op de Delftse tech scale-up Noria. Samen hebben we een nieuw fundament neergelegd om de aankomende jaren te communiceren. Want er komt en ligt veel te veel plastic in ons water.

2024

PR & Copywriting

Menstruatieondergoed is echt een stúk duurzamer dan het wegwerpalternatief. Daar

voor schreef ik een persbericht, website teksten, nieuwsbriefteksten en zorgde voor

een briefing om passende visuals erbij te plaatsen. 'Nieuwe generatie, nieuwe routine'

PR & Copywriting

Menstruatieondergoed is echt een stúk duurzamer dan het wegwerpalternatief. Daarvoor schreef ik een persbericht, website teksten, nieuwsbrief teksten en zorgde voor een briefing om passende visuals erbij te plaatsen. 'Nieuwe generatie, nieuwe routine'

2024

Activatie

Om de vernieuwde commerciële strategie body te geven, creëerde ik samen met
Teamplayers en ING een activatie waarin we alle aanvoerders van de clubs en
industry leaders samenbrachten in het Rijksmuseum: Het Captain's Dinner.

Activatie

Om de vernieuwde commerciële strategie body te geven, creëerde ik samen met Teamplayers en ING een activatie waarin we alle aanvoerders van de clubs en industry leaders samenbrachten in het Rijksmuseum: Het Captain's Dinner.

2024

Storytelling

Voor de Amerikaanse bestseller auteur David Allen mocht ik samen met de specialisten

van FX Agency de nieuwe 'TEDx'-presentatie maken. Ik schreef de gehele verhaallijn

en de flow van de presentatie. De designers van FX maakten het plaatje compleet.

Storytelling

Voor de Amerikaanse bestseller auteur David Allen mocht ik samen met de specialisten van FX Agency de nieuwe 'TEDx'-presentatie maken. Ik schreef de gehele verhaallijn en de flow van de presentatie. De designers van FX maakten het plaatje compleet.

2024

Copywriting

Om de onmisbare waarde van de RKC Waalwijk Foundation duidelijk te maken aan

interne en externe stakeholders, schreef ik in samenwerking met More2Win een

pakkende tekst. Deze vormt de basis voor vele verschillende toekomstige uitingen.

Copywriting

Om de onmisbare waarde van de RKC Waalwijk Foundation duidelijk te maken aan interne en externe stakeholders, schreef ik in samenwerking met More2Win een pakkende tekst. Deze vormt de basis voor vele verschillende toekomstige uitingen.

2024

Creative Strategy, Campaign, Copywriting

In samenwerking met Teamplayers en More2Win maakten we een sportieve campagne

in samenwerking met Watersportverbond, KNRB, Nevobo/EK Beach en het TeamNL

Huis. Alles om richting 2030 het duurzaamheidsdoel op bezoekersmobiliteit te halen

voor Sportinnovator & het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat.

Creative Strategy, Campaign, Copywriting

In samenwerking met Teamplayers en More2Win maakten we een sportieve campagne in samenwerking met Watersportverbond, KNRB, Nevobo/EK Beach en het TeamNL Huis. Alles om richting 2030 het duurzaamheidsdoel op bezoekersmobiliteit te halen voor Sportinnovator & het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat.

2024

Coming Soon

[Nieuw werk!]

Coming soon

[Nieuw werk!]

Coming soon

[Nieuw werk!]

2024

Creative Campaign & Activation

Samen met More2Win bedachten we de 'Circle Smash' om meer aandacht te genereren

voor de ambitie om zero-waste evenementen de standaard te maken. Met een speelse

activatie tijdens het EK Beachvolleybal kwamen bezoekers op een laagdrempelige

manier in contact met de inhoudelijke boodschap.

Creative Campaign & Activation

Samen met More2Win bedachten we de 'Circle Smash' om meer aandacht te genereren voor de ambitie om zero-waste evenementen de standaard te maken. Met een speelse activatie tijdens het EK Beachvolleybal kwamen bezoekers op een laagdrempelige manier in contact met de inhoudelijke boodschap.

2024

Communicatie strategie, copywriting

De AIGRO UP is een autonome, elektrische en veelzijdige werktuigdrager voor

bomentelers. Om alle voordelen te laten zien, schrijf ik een serie artikelen voor eigen

communicatiekanalen en zoeken we op een slimme manier de doelgroep op via

specifiek geplaatste content.

Communicatie strategie, copywriting

De AIGRO UP is een autonome, elektrische en veelzijdige werktuigdrager voor bomentelers. Om alle voordelen te laten zien, schrijf ik een serie artikelen voor eigen communicatiekanalen en zoeken we op een slimme manier de doelgroep op via specifiek geplaatste content.

Communicatie strategie, copywriting

De AIGRO UP is een autonome, elektrische en veelzijdige werktuigdrager voor

bomentelers. Om alle voordelen te laten zien, schrijf ik een serie artikelen voor eigen

communicatiekanalen en zoeken we op een slimme manier de doelgroep op via

specifiek geplaatste content.

2023

Verhaal naar beeld

Hoe breng je een complex onderwerp zoals natuurinclusieve infrastructuur naar

één beeld, met alle onderliggende context en informatie? Door een uitgebreide

schets waarin verschillende verhalen samen komen. Om te gebruiken in presentaties,

zodat iedereen gelijk snapt waar het over gaat.

Verhaal naar beeld

Hoe breng je een complex onderwerp zoals natuurinclusieve infrastructuur naar één beeld,

met alle onderliggende context en informatie? Door een uitgebreide schets waarin verschillende verhalen samen komen. Om te gebruiken in presentaties, zodat iedereen gelijk snapt waar het over gaat.

2023

Creative concepting

Missie H2 is naast partner van TeamNL ook partner van het Waterstportverbond. Om

de nieuwe lesmodule over waterstof te introduceren, bedachten we een les op de

rand van land en zee. Met Meester Dorian van Rijsselberghe tijdens het WK Zeilen in

Scheveningen.

Creative concepting

Missie H2 is naast partner van TeamNL ook partner van het Waterstportverbond. Om de nieuwe lesmodule over waterstof te introduceren, bedachten we een les op de rand van land en zee. Met Meester Dorian van Rijsselberghe tijdens het WK Zeilen in Scheveningen.

2023

2023

2023

Creative strategy, video concept, copywriting

Missie H2 wil Nederland hét Waterstofland in 2030 maken,

met behulp van groene waterstof en een TeamNL partnership.

We mochten meedenken en -schrijven aan de strategie en bedachten

een digitale kaart en zetten een contentstategie op poten.

Creative strategy, video concept, copywriting

Missie H2 wil Nederland hét Waterstofland in 2030 maken, met behulp van groene waterstof en een TeamNL partnership. We mochten meedenken en -schrijven aan de strategie, bedachten een digitale kaart en zetten een contentstategie op poten.

2023

Creative strategy, digital concept, digital content

Team Jumbo-Visma heeft een 'te geel' shirt voor de Tour.

Speciaal voor deze wedstrijd schreven we samen met

de Efteling een verhaal over een kleine fietser die groot

droomt. Uitgewerkt in een online commercial, beeldverhaal,

shirt design en nog veel meer.

Creative strategy, digital concept, digital content

Team Jumbo-Visma heeft een 'te geel' shirt voor de Tour. Speciaal voor deze wedstrijd schreven we samen met de Efteling een verhaal over een kleine fietser die groot droomt. Uitgewerkt in een online commercial, beeldverhaal, shirt design en nog veel meer.

2023

Creative strategy, creative concept, copywriting

AGU is er voor elke fietser op elk moment dat je wil fietsen.

Om die claim te ondersteunen schreven we een campagne

rationale en bedachten we een beeldconcept voor video en

fotografie die uitgeserveerd in vijf Europese landen.

Creative strategy, creative concept, copywriting

AGU is er voor elke fietser op elk moment dat je wil fietsen. Om die claim te ondersteunen schreven we een campagne rationale en bedachten we een beeldconcept voor video en fotografie die uitgeserveerd in vijf Europese landen.

2023

Creative copywriting

Toen de alleskunner Wout van Aert zijn contract verlengde,

rees de vraag: hoe kondigen we dit aan? Daarvoor schreven we

een voice-over tekst die erg lekker klinkt met een Vlaamse stem.

Creative copywriting

Toen de alleskunner Wout van Aert zijn contract verlengde, rees de vraag: hoe kondigen we dit aan? Daarvoor schreven we een voice-over tekst die erg lekker klinkt met een Vlaamse stem.

2022

Creative strategy, art direction, copywriting, content strategy

Aan het einde van het jaar mag Team Jumbo-Visma de gebruikte

fietsen veilen. Voor deze samenwerking met Catawiki schreven we

de campagne rationale, voice-over tekst en bedachten het beeldconcept

samen met ons creatieve team.

Creative strategy, art direction, copywriting, content strategy

Aan het einde van het jaar mag Team Jumbo-Visma de gebruikte fietsen veilen. Voor deze samenwerking met Catawiki schreven we de campagne rationale, voice-over tekst en bedachten het beeldconcept samen met ons creatieve team.

2022

Creative concept, creative strategy, art direction, copywriting

Een uniek shirt voor de Tour de France. Daarvoor bedachten we de naam

en schreven de rationale, de voice-over tekst en alle andere copy.

En creëerden we in gezamenlijkheid een opvallende campagnestijl.

Creative concept, creative strategy, art direction, copywriting

Een uniek shirt voor de Tour de France. Daarvoor bedachten we de naam en schreven de rationale, de voice-over tekst en alle andere copy. En creëerden we in gezamenlijkheid een opvallende campagne stijl.

2022

Creative concept, creative strategy, video concept

Bouwen aan het merk van de Johan Cruijff ArenA, met

partner Heineken en KNVB door het weggeven van een

unieke plek aan de fans; Assistent Grasmeester. Een campagne

met een knipoog.

Creative concept, creative strategy, video concept

Bouwen aan het merk van de Johan Cruijff ArenA, met partner Heineken en KNVB door het weg-geven van een unieke plek aan de fans; Assistent Grasmeester. Een campagne met een knipoog.

2022

Creative concept, video concept, copywriting

Een nieuwe sponsor introduceren in het wielerpeloton mag ook

wel leuk zijn wat ons betreft. Daarom zie je tussen alle snelle

Gorillas bezorgers elementen uit het wielrennen; supporters,

een fietsende dino, springende duivel en veel meer.

Creative concept, video concept, copywriting

Een nieuwe sponsor introduceren in het wieler-peloton mag ook wel leuk zijn wat ons betreft. Daarom zie je tussen alle snelle Gorillas bezorgers elementen uit het wielrennen; supporters, een fietsende dino, springende duivel en veel meer.

2022

Creative concept, art direction, copywriting

De nieuwste ASICS hockeyschoenen geven je maximale

grip voor ultiem vertrouwen. Hierbij bedachten we een opvallend

beeldconcept, vanuit het veld in combinatie met de lucht.

En regisseerden de volledige shoot.

Creative concept, art direction, copywriting

De nieuwste ASICS hockeyschoenen geven je maximale grip voor ultiem vertrouwen. Hierbij bedachten we een opvallend beeldconcept vanuit het veld in combinatie met de lucht. En regisseerden de shoot.

2022

Creative concept

Hoe val je als hardloopsponsor op tijdens de Marathon Expo

en zorg je ervoor dat je supporter bent van alle hardlopers,

met een grote troef: Eliud Kipchoge. Hij kon zelf niet aanwezig

zijn om handtekeningen uit te delen als aanmoediging, maar

wel een robot arm die deze spot on kan zetten.

Creative concept

Hoe val je als hardloopsponsor op tijdens de Marathon Expo en zorg je ervoor dat je supporter bent van alle hardlopers, met een grote troef: Eliud Kipchoge. Hij kon zelf niet aanwezig zijn om handtekeningen uit te delen als aanmoediging, maar wel een robot arm die deze spot on kan zetten.

2022

Copywriting

Een nieuwe pay-off voor de Cruyff Legacy 14K Run schrijven?

Ja, graag! Op een Cruijffiaanse manier schreven we op dat je deze

'social run' vooral niet voor jezelf, maar voor een ander loopt.

Copywriting

Een nieuwe pay-off voor de Cruyff Legacy 14K Run schrijven? Ja, graag! Op een Cruijffiaanse manier schreven we op dat je deze 'social run' vooral niet voor jezelf, maar voor een ander loopt.

2022

Creative concept, art direction, copywriting

Het afscheid van een partner (Bianchi) en het verkopen van

fietsen met een nieuwe partner (Catawiki) waren de

ingrediënten voor een romantische video waarvoor we alle

teksten schreven en art direction deden.

Creative concept, art direction, copywriting

Het afscheid van een partner (Bianchi) en het verkopen van fietsen met een nieuwe partner (Catawiki) waren de ingrediënten voor een romantische video waarvoor we alle

teksten schreven en art direction deden.

2020