Portfolio
Portfolio
Portfolio
Over
Mijn creatieve vermogen laat zich het beste zien in excentrieke ideeën, creatieve copywriting en een idee dat naar beeld gebracht kan worden. En hoe je het maximale eruit kan halen in distributie op digitale kanalen.
Hieronder vind je een greep uit mijn werk dat ik de afgelopen jaren samen met verschillende mensen heb gemaakt. Bijvoorbeeld bij On Your Marks (voorheen TDE), met Teamplayers of More2Win. En natuurlijk allerlei cases die ik zelfstandig heb uitgevoerd. Originele creativiteit voor wereldverbeteraars.
Mijn creatieve vermogen laat zich het beste zien in excentrieke ideeën, creatieve copywriting en een idee dat naar beeld gebracht kan worden. En hoe je het maximale eruit kan halen in distributie op digitale kanalen.
Hieronder vind je een greep uit mijn werk dat ik de afgelopen jaren samen met verschillende mensen heb gemaakt. Bijvoorbeeld bij On Your Marks (voorheen TDE), met Teamplayers of More2Win. En natuurlijk allerlei cases die ik zelfstandig heb uitgevoerd. Originele creativiteit voor wereldverbeteraars.
Creatief concept, art direction, copywriting
Om de merkpositionering van de Azerion Vrouwen Eredivisie kracht bij te zetten, heb ik
samen met Teamplayers een creatieve invulling gegeven aan de impactstrategie om
aan verschillende doelgroepen te tonen. Een remake van de hit 'rainbow in the sky'
die de kracht van rolmodellen laat voelen.
Creatief concept, art direction, copywriting
Om de merkpositionering van de Azerion Vrouwen Eredivisie kracht bij te zetten, heb ik samen met Teamplayers een creatieve invulling gegeven aan de impactstrategie om aan verschillende doelgroepen te tonen. Een remake van de hit 'rainbow in the sky' die de kracht van rolmodellen laat voelen.
2024
Digitale campagne en mediastrategie
Om de boodschap van Missie H2 bij de juiste B2B doelgroep te krijgen, een strakke
mediastrategie geschreven met focus op LinkedIn, FD, BNR, YouTube en niche
platformen zoals Waterstofmagazine. Met als resultaat allemaal behaalde KPI's en een
nominatie voor de Grand Prix Contentmarketing Awards.
Digitale campagne en mediastrategie
Om de boodschap van Missie H2 bij de juiste B2B doelgroep te krijgen, een strakke mediastrategie geschreven met focus op LinkedIn, FD, BNR, YouTube en niche platformen zoals Waterstofmagazine. Met als resultaat allemaal behaalde KPI's en een nominatie voor de Grand Prix Contentmarketing Awards.
2024
Strategisch Marketingplan
Ik mocht mijn strategische creativiteit loslaten op de Delftse tech scale-up Noria.
Samen hebben we een nieuw fundament neergelegd om de aankomende jaren
te communiceren. Want er komt en ligt veel te veel plastic in ons water.
Strategisch Marketingplan
Ik mocht mijn strategische creativiteit loslaten op de Delftse tech scale-up Noria. Samen hebben we een nieuw fundament neergelegd om de aankomende jaren te communiceren. Want er komt en ligt veel te veel plastic in ons water.
2024
PR & Copywriting
Menstruatieondergoed is echt een stúk duurzamer dan het wegwerpalternatief. Daar
voor schreef ik een persbericht, website teksten, nieuwsbriefteksten en zorgde voor
een briefing om passende visuals erbij te plaatsen. 'Nieuwe generatie, nieuwe routine'
PR & Copywriting
Menstruatieondergoed is echt een stúk duurzamer dan het wegwerpalternatief. Daarvoor schreef ik een persbericht, website teksten, nieuwsbrief teksten en zorgde voor een briefing om passende visuals erbij te plaatsen. 'Nieuwe generatie, nieuwe routine'
2024
Activatie
Om de vernieuwde commerciële strategie body te geven, creëerde ik samen met
Teamplayers en ING een activatie waarin we alle aanvoerders van de clubs en
industry leaders samenbrachten in het Rijksmuseum: Het Captain's Dinner.
Activatie
Om de vernieuwde commerciële strategie body te geven, creëerde ik samen met Teamplayers en ING een activatie waarin we alle aanvoerders van de clubs en industry leaders samenbrachten in het Rijksmuseum: Het Captain's Dinner.
2024
Storytelling
Voor de Amerikaanse bestseller auteur David Allen mocht ik samen met de specialisten
van FX Agency de nieuwe 'TEDx'-presentatie maken. Ik schreef de gehele verhaallijn
en de flow van de presentatie. De designers van FX maakten het plaatje compleet.
Storytelling
Voor de Amerikaanse bestseller auteur David Allen mocht ik samen met de specialisten van FX Agency de nieuwe 'TEDx'-presentatie maken. Ik schreef de gehele verhaallijn en de flow van de presentatie. De designers van FX maakten het plaatje compleet.
2024
Copywriting
Om de onmisbare waarde van de RKC Waalwijk Foundation duidelijk te maken aan
interne en externe stakeholders, schreef ik in samenwerking met More2Win een
pakkende tekst. Deze vormt de basis voor vele verschillende toekomstige uitingen.
Copywriting
Om de onmisbare waarde van de RKC Waalwijk Foundation duidelijk te maken aan interne en externe stakeholders, schreef ik in samenwerking met More2Win een pakkende tekst. Deze vormt de basis voor vele verschillende toekomstige uitingen.
2024
Creative Strategy, Campaign, Copywriting
In samenwerking met Teamplayers en More2Win maakten we een sportieve campagne
in samenwerking met Watersportverbond, KNRB, Nevobo/EK Beach en het TeamNL
Huis. Alles om richting 2030 het duurzaamheidsdoel op bezoekersmobiliteit te halen
voor Sportinnovator & het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat.
Creative Strategy, Campaign, Copywriting
In samenwerking met Teamplayers en More2Win maakten we een sportieve campagne in samenwerking met Watersportverbond, KNRB, Nevobo/EK Beach en het TeamNL Huis. Alles om richting 2030 het duurzaamheidsdoel op bezoekersmobiliteit te halen voor Sportinnovator & het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat.
2024
Creative Campaign & Activation
Samen met More2Win bedachten we de 'Circle Smash' om meer aandacht te genereren
voor de ambitie om zero-waste evenementen de standaard te maken. Met een speelse
activatie tijdens het EK Beachvolleybal kwamen bezoekers op een laagdrempelige
manier in contact met de inhoudelijke boodschap.
Creative Campaign & Activation
Samen met More2Win bedachten we de 'Circle Smash' om meer aandacht te genereren voor de ambitie om zero-waste evenementen de standaard te maken. Met een speelse activatie tijdens het EK Beachvolleybal kwamen bezoekers op een laagdrempelige manier in contact met de inhoudelijke boodschap.
2024
Communicatie strategie, copywriting
De AIGRO UP is een autonome, elektrische en veelzijdige werktuigdrager voor
bomentelers. Om alle voordelen te laten zien, schrijf ik een serie artikelen voor eigen
communicatiekanalen en zoeken we op een slimme manier de doelgroep op via
specifiek geplaatste content.
Communicatie strategie, copywriting
De AIGRO UP is een autonome, elektrische en veelzijdige werktuigdrager voor bomentelers. Om alle voordelen te laten zien, schrijf ik een serie artikelen voor eigen communicatiekanalen en zoeken we op een slimme manier de doelgroep op via specifiek geplaatste content.
Communicatie strategie, copywriting
De AIGRO UP is een autonome, elektrische en veelzijdige werktuigdrager voor
bomentelers. Om alle voordelen te laten zien, schrijf ik een serie artikelen voor eigen
communicatiekanalen en zoeken we op een slimme manier de doelgroep op via
specifiek geplaatste content.
2023
Verhaal naar beeld
Hoe breng je een complex onderwerp zoals natuurinclusieve infrastructuur naar
één beeld, met alle onderliggende context en informatie? Door een uitgebreide
schets waarin verschillende verhalen samen komen. Om te gebruiken in presentaties,
zodat iedereen gelijk snapt waar het over gaat.
Verhaal naar beeld
Hoe breng je een complex onderwerp zoals natuurinclusieve infrastructuur naar één beeld,
met alle onderliggende context en informatie? Door een uitgebreide schets waarin verschillende verhalen samen komen. Om te gebruiken in presentaties, zodat iedereen gelijk snapt waar het over gaat.
2023
Creative concepting
Missie H2 is naast partner van TeamNL ook partner van het Waterstportverbond. Om
de nieuwe lesmodule over waterstof te introduceren, bedachten we een les op de
rand van land en zee. Met Meester Dorian van Rijsselberghe tijdens het WK Zeilen in
Scheveningen.
Creative concepting
Missie H2 is naast partner van TeamNL ook partner van het Waterstportverbond. Om de nieuwe lesmodule over waterstof te introduceren, bedachten we een les op de rand van land en zee. Met Meester Dorian van Rijsselberghe tijdens het WK Zeilen in Scheveningen.
2023
2023
2023
Creative strategy, video concept, copywriting
Missie H2 wil Nederland hét Waterstofland in 2030 maken,
met behulp van groene waterstof en een TeamNL partnership.
We mochten meedenken en -schrijven aan de strategie en bedachten
een digitale kaart en zetten een contentstategie op poten.
Creative strategy, video concept, copywriting
Missie H2 wil Nederland hét Waterstofland in 2030 maken, met behulp van groene waterstof en een TeamNL partnership. We mochten meedenken en -schrijven aan de strategie, bedachten een digitale kaart en zetten een contentstategie op poten.
2023
Creative strategy, digital concept, digital content
Team Jumbo-Visma heeft een 'te geel' shirt voor de Tour.
Speciaal voor deze wedstrijd schreven we samen met
de Efteling een verhaal over een kleine fietser die groot
droomt. Uitgewerkt in een online commercial, beeldverhaal,
shirt design en nog veel meer.
Creative strategy, digital concept, digital content
Team Jumbo-Visma heeft een 'te geel' shirt voor de Tour. Speciaal voor deze wedstrijd schreven we samen met de Efteling een verhaal over een kleine fietser die groot droomt. Uitgewerkt in een online commercial, beeldverhaal, shirt design en nog veel meer.
2023
Creative strategy, creative concept, copywriting
AGU is er voor elke fietser op elk moment dat je wil fietsen.
Om die claim te ondersteunen schreven we een campagne
rationale en bedachten we een beeldconcept voor video en
fotografie die uitgeserveerd in vijf Europese landen.
Creative strategy, creative concept, copywriting
AGU is er voor elke fietser op elk moment dat je wil fietsen. Om die claim te ondersteunen schreven we een campagne rationale en bedachten we een beeldconcept voor video en fotografie die uitgeserveerd in vijf Europese landen.
2023
Creative copywriting
Toen de alleskunner Wout van Aert zijn contract verlengde,
rees de vraag: hoe kondigen we dit aan? Daarvoor schreven we
een voice-over tekst die erg lekker klinkt met een Vlaamse stem.
Creative copywriting
Toen de alleskunner Wout van Aert zijn contract verlengde, rees de vraag: hoe kondigen we dit aan? Daarvoor schreven we een voice-over tekst die erg lekker klinkt met een Vlaamse stem.
2022
Creative strategy, art direction, copywriting, content strategy
Aan het einde van het jaar mag Team Jumbo-Visma de gebruikte
fietsen veilen. Voor deze samenwerking met Catawiki schreven we
de campagne rationale, voice-over tekst en bedachten het beeldconcept
samen met ons creatieve team.
Creative strategy, art direction, copywriting, content strategy
Aan het einde van het jaar mag Team Jumbo-Visma de gebruikte fietsen veilen. Voor deze samenwerking met Catawiki schreven we de campagne rationale, voice-over tekst en bedachten het beeldconcept samen met ons creatieve team.
2022
Creative concept, creative strategy, art direction, copywriting
Een uniek shirt voor de Tour de France. Daarvoor bedachten we de naam
en schreven de rationale, de voice-over tekst en alle andere copy.
En creëerden we in gezamenlijkheid een opvallende campagnestijl.
Creative concept, creative strategy, art direction, copywriting
Een uniek shirt voor de Tour de France. Daarvoor bedachten we de naam en schreven de rationale, de voice-over tekst en alle andere copy. En creëerden we in gezamenlijkheid een opvallende campagne stijl.
2022
Creative concept, creative strategy, video concept
Bouwen aan het merk van de Johan Cruijff ArenA, met
partner Heineken en KNVB door het weggeven van een
unieke plek aan de fans; Assistent Grasmeester. Een campagne
met een knipoog.
Creative concept, creative strategy, video concept
Bouwen aan het merk van de Johan Cruijff ArenA, met partner Heineken en KNVB door het weg-geven van een unieke plek aan de fans; Assistent Grasmeester. Een campagne met een knipoog.
2022
Creative concept, video concept, copywriting
Een nieuwe sponsor introduceren in het wielerpeloton mag ook
wel leuk zijn wat ons betreft. Daarom zie je tussen alle snelle
Gorillas bezorgers elementen uit het wielrennen; supporters,
een fietsende dino, springende duivel en veel meer.
Creative concept, video concept, copywriting
Een nieuwe sponsor introduceren in het wieler-peloton mag ook wel leuk zijn wat ons betreft. Daarom zie je tussen alle snelle Gorillas bezorgers elementen uit het wielrennen; supporters, een fietsende dino, springende duivel en veel meer.
2022
Creative concept, art direction, copywriting
De nieuwste ASICS hockeyschoenen geven je maximale
grip voor ultiem vertrouwen. Hierbij bedachten we een opvallend
beeldconcept, vanuit het veld in combinatie met de lucht.
En regisseerden de volledige shoot.
Creative concept, art direction, copywriting
De nieuwste ASICS hockeyschoenen geven je maximale grip voor ultiem vertrouwen. Hierbij bedachten we een opvallend beeldconcept vanuit het veld in combinatie met de lucht. En regisseerden de shoot.
2022
Creative concept
Hoe val je als hardloopsponsor op tijdens de Marathon Expo
en zorg je ervoor dat je supporter bent van alle hardlopers,
met een grote troef: Eliud Kipchoge. Hij kon zelf niet aanwezig
zijn om handtekeningen uit te delen als aanmoediging, maar
wel een robot arm die deze spot on kan zetten.
Creative concept
Hoe val je als hardloopsponsor op tijdens de Marathon Expo en zorg je ervoor dat je supporter bent van alle hardlopers, met een grote troef: Eliud Kipchoge. Hij kon zelf niet aanwezig zijn om handtekeningen uit te delen als aanmoediging, maar wel een robot arm die deze spot on kan zetten.
2022
Copywriting
Een nieuwe pay-off voor de Cruyff Legacy 14K Run schrijven?
Ja, graag! Op een Cruijffiaanse manier schreven we op dat je deze
'social run' vooral niet voor jezelf, maar voor een ander loopt.
Copywriting
Een nieuwe pay-off voor de Cruyff Legacy 14K Run schrijven? Ja, graag! Op een Cruijffiaanse manier schreven we op dat je deze 'social run' vooral niet voor jezelf, maar voor een ander loopt.
2022
Creative concept, art direction, copywriting
Het afscheid van een partner (Bianchi) en het verkopen van
fietsen met een nieuwe partner (Catawiki) waren de
ingrediënten voor een romantische video waarvoor we alle
teksten schreven en art direction deden.
Creative concept, art direction, copywriting
Het afscheid van een partner (Bianchi) en het verkopen van fietsen met een nieuwe partner (Catawiki) waren de ingrediënten voor een romantische video waarvoor we alle
teksten schreven en art direction deden.
2020